igåår


bild från i midsommras
shit vad söt jag är :) ni som säger annat är bara avensjuka!

igår var jag på en avskedsfest för två tjejer som flytta till london! fett coolt, vill också göra det
aja men det var kul iaf, vi körde nåt konstigt drickspel och jag fick typ 25 klunkar på raken.. så ja blev rätt full.
sen åkte vi ner på stan, gick på strike och sjungde karaoke.
jag var lätt bäst haha :P
mm sen gick vi vidare till pluto och asså det är ASDYRT där, lackade nästan ur
"västerås stureplan" som min körlärare sa. haha stämmer så bra.

aja nu ska jag lägga mig i sängen och sova lite, är fortfarande lite bakis haha det blv nog för mycket dricka igår


/ ♥ Anna ♥


Åsickter
Postat av: lea

ÖHHHHHHh länge sen ni uppdaterade. vad ska det betyda tjejer? ni kommer ju aldrig bli lika stora som kissie och blondinbella nu :@

2009-10-22 @ 15:54:36
URL: http://kidsister.blogg.se/

Va tkr du??

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se