inne lr ute?


orka att jag har typ världen sämsta webcam!! lätt på veckans UTElista! vad säger ni, borde vi börja med en sån kanske?? isåfall skulle iallafall min webcam vara på utelistan. och att det är så kallt ute!! fryser ju röven av mig alltså!

aja sitter i min säng (därav fula tshirten, hehe ska ta av den sen) och ska snart sova, eller kanske ska se tru blood ni vet typ asbra serie. vampyrer är så heta! hehe. true blood skulle lätt vara på innelistan, alla ser på det. at jag bara har en vecka kvar till en äkta solbränna är också på innelistan! precis som kissie säger är det ju fult å va blek men jag har inte orkat sola solarie än höst så.

godnatt

Åsickter
Postat av: cissi

shiiit vilka fina ögon du har! jag är avis hehe!

2009-10-15 @ 22:12:13

Va tkr du??

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se