Seg lördag å kanske ingen fotboll


Fler bilder på mig i lugg..

Alltså det här dan har varit aslame. Låg i sängen aslänge å kolla på lite serier jag laddat hem *hehe syndig* och sådär sen så skulle jag städa eftersom mamma klagat så mycket (ser ut som en svinstia här ska inte förneka!) men har inte orkat göra färdigt det riktigt än... Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tänkte va med en killkompis men verkar inte bli så är gaska trött och han ville dra me mig på nån fest! Hade vart kul men man måste ju ta det lugnt ibland också även om man heter klara ;) Skulle viilja se på fotbollen också jamenar HEJA SVERIGE! Men mina päron vägrar köpa femman så har inte kanalen. HATAR DET! Typ allt bra går på trean och femman liksom får alltid kolla hos kompisar. Aja.. Får se om det löser sig annars blire väl typ lite godis å nån film kanske.

Och hej förresten kul att vi fått så många nya läsare!! Snart är vi de stora toppbloggarna, vi vet att vi är bra så vi kommer gå långt, hehe!! Kjänn er stolta över att vara bland de första att upptäcka oss ;) Skulle vara kul att veta vilka alla är?? Lämna ett fotspår eller två bland kommentarerna!

Puss å heja sverie nu tar vi ölmagarna!! (danskarna alltså HAHA) ⁄♥klara!♥

Åsickter
Postat av: lea

hahahaha alltså det här är underhållning på hög nivå <3<3



/trogenfangurl_91

2009-10-10 @ 19:10:13
URL: http://kidsister.blogg.se/

Va tkr du??

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se